Εγγραφή | Χάσατε τον κωδικό;

 
Κριτική Φωτογραφίας

Κεντρική | Βοήθεια


Επιλογές εμφάνισης φωτογραφίας

Στοιχεία φωτογραφίας
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ
Ανέβηκε στις 01/01/2011 19:38

Φωτογράφος : ONE EYE BILL - Οι φωτογραφίες του/της
Εμφανίσεις: 8946


Σελίδες: 1
anef (τα σχόλια αυτού του μέλους)19/01/2011 10:15
Ένα σύνηθες πρόβλημα που εγώ τουλάχιστον συναντάω σε φωτογραφίες με έντονη επεξεργασία είναι ότι συχνά αυτή χρησιμοποιείται για να φτιάξει εκ των υστέρων μια φωτογραφική εικόνα, ενώ όμως απουσιάζει το πρωτογενές φωτογραφικό υλικό. Με άλλα λόγια ο φωτογράφος πασχίζει να αναδείξει κάτι που ίσως δεν υπάρχει, διαισθανόμενος μάλλον ότι αυτό που καταρχάς έχει στα χέρια του δεν φτάνει, και ελπίζοντας ίσως ότι με μερικές ακροβασίες στο photoshop θα παραχθεί κάτι καλύτερο.

Την ίδια αίσθηση αποκομίζω από τη συγκεκριμένη φωτογραφία. Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν λέω με σιγουριά ότι οι παραπάνω είναι με βεβαιότητα και οι προθέσεις του συγκεκριμένου φωτογράφου, του one eye bill, αλλά ότι αυτό συμπεραίνω εγώ εκ του αποτελέσματος. Γιατί δυσκολεύομαι να βρω κάτι ιδιαίτερο στη φωτογραφία αυτή εκτός από την ατμόσφαιρα που δημιουργεί η βαριά επεξεργασία της. Ίσως να μπορούσε να πει κανείς ότι υπάρχουν καλά στοιχεία στη σύνθεση, ιδιαίτερα στη γεωμετρία της εικόνας. Είναι όντως ισορροπημένο το κάδρο και από αυτή την άποψη δεν είναι τουλάχιστον μια κακή φωτογραφία. Διαισθάνομαι όμως ότι πίσω από όλο αυτό το Photoshop κρύβεται μια μάλλον αδιάφορη εικόνα, η οποία στην καλύτερη περίπτωση θα μπορούσε να είναι ένα προσχέδιο, ένα δοκίμιο για μια καλύτερη λήψη που μάλλον όμως δεν ήρθε. Από την άλλη, τελικά, ούτε η επεξεργασία κατάφερε να προσδώσει κάτι σημαντικότερο. Αντίθετα, θα έλεγα ότι σκότωσε και ότι καλό μπορεί να είχε η αρχική εικόνα, μετατρέποντας τους όγκους σε κατάμαυρα σκούρα ή σε καμμένα λευκά. Αφαίρεσε δηλαδή όποια πληροφορία είχε η αρχική εικόνα που θα μπορούσε ίσως να σώσει κάπως την κατάσταση.

Ηθικό δίδαγμα για μένα: περισσότερη προσοχή στην πρώτη ύλη και λιγότερες ακροβασίες στην επεξεργασία.

« Τελευταία τροποποίηση: 19/01/2011 10:18 από anef »

ONE EYE BILL (τα σχόλια αυτού του μέλους)19/01/2011 14:52
Σευχαριστώ για τις παρατηρησεις σου ,ανέβασα την φωτό χωρίς επεξεργασία εάν θέλεις να προσθέσεις κάτι .

anef (τα σχόλια αυτού του μέλους)19/01/2011 16:53
Σε ευχαριστώ και εγώ για την απάντηση. Έκανες πολύ καλά που ανέβασες και την πρωτότυπη χωρίς επεξεργασία. Είναι προφανές, στα δικά μου τουλάχιστον μάτια, ότι η αρχική έχει περισσότερο ενδιαφέρον. Για μένα όλη η φωτογραφία είναι στο αριστερό μέρος, από τη μέση και κάτω, δηλαδή γύρω από το σταυρό και προς τα αριστερά. Δεξιά έχουμε έναν αδιάφορο όγκο που πνίγει αρκετά την εικόνα. Ο σταυρός, το χώμα που καπνίζει και όλος αυτός ο σωρός, που τώρα χωρίς την επεξεργασία αναδεικνύεται όλη η υφή του και οι τόνοι του, μπορούν να φτιάξουν μια πολύ καλύτερη εικόνα. Εγώ θα είχα μετακινηθεί κάπως πιο μετωπικά, θα έφτιαχνα ένα πιο σφικτό κάδρο, όπως είπα πριν και θα φρόντιζα ο σταυρός να φαίνεται καλά, γιατί εκεί είναι όλη η εικόνα. Τώρα όλο αυτό πνίγεται από τον τοίχο και το δέντρο.

ONE EYE BILL (τα σχόλια αυτού του μέλους)19/01/2011 19:45
Πραγματικά , για μένα πήρε αυτό που της άξιζε , προτίμησα να ανεβάσω στο φόρουμ από αυτή την γωνία την φωτό (έχω και μια σειρά από άλλες ) , γιατί στις υπόλοιπες φαινόταν το όνομα στο σταυρό και στην στάχτη τα υπόλοιπα της καύσης .

Σελίδες: 1



Διαφημιστικός χώρος


Το DPGR στο Facebook

ΦωτοΓράφω
Μελαγχολικό Παγχνίδι
Aπό PanteleimonB

Πως να την πλησιάσεις...Πως να τολμήσεις να της ζητήσεις ένα παιχνίδι, διακόπτωντας τη σκέψη που την εχει μαρμαρώσει. Κρατά στα χέρια της το πιστόλι μα δε σημαδεύει. Ξερει ότι είναι άσκοπο. Ξέρει ότι το μόνο που έχει... Περισσότερα

Wallpapers
Mars-scape
aiakos
9.1 (182.5 πόντοι / 20 ψήφοι)
Σκάκι
wintermute
9.3 (176 πόντοι / 19 ψήφοι)
Tο χαραμα
driver
9.1 (182 πόντοι / 20 ψήφοι)
Περισσότερα...

Μεγάλοι Φωτογράφοι
Josef Koudelka
Εγώ δεν προσπαθώ να καταλάβω. Για μένα το πιο ωραίο πράγμα είναι να ξυπνάω, να βγαίνω έξω και να κοιτάζω. Το κάθε τι.

Φωτογραφικές ρήσεις
Για μένα, η φωτογραφία είναι η ταυτόχρονη αναγνώριση, σε ένα κλάσμα ενός δευτερολέπτου, της σημασίας ενός γεγονότος.
- Henri Cartier – Bresson